ADD BY NUFFNANG

SHASHA SUKA AWAK JUGA!

Thursday, March 29, 2012

TELUR AJAIB

TELUR AJAIB


Assalammualaikum... selamat pagi kawan-kawan semua.... Wahh! tajuk pagi ni bukan main lagi yerk.. nampak aje macam telur rebus separuh masak biasa yang kita makan selalu tu... tapi percaya tak... dengan hanya 1 minit setengah segalanya telah siap!!! tak ke ajaib tu namanya.. *tepuk tangan ramai-ramai* macehhhh... (sambil tunduk dengan tangan kat belakang pinggang) *pengsan!*

Okay pagi tadi masa tengah nak bancuh air untuk anak-anak i bersarapan pagi sebelum ke sekolah tu kan kan... terkais-kais ler macam biasa... for sure roti akan ku bakar! itu ajelah bila dah tak ada idea... muahahhaa.... pastu abang amin my hero no 1 tu cakap... "Momma half boil eggs please.." haahh.. ekkk telur bersusun dalam raga tu... pulak ada alat ajaib yang i beli bulan lepas kat Daiso tu.... apalagi.. terus ler projek ajaib pun berlaku........ *wink..

TELUR AJAIB


tu lah dia alat ajaib yang i beli kat Daiso aritu ekk.. harga RM5... alahh kat Daiso tu semua barang dia jual RM5.. so kalau bawak RM30 dapatlah 6 barang muahaha... nampak aje murah.. kalau keluar dari kedai tu kalau tak selesai $$$ aje memang... tetiba terasa macam nak menjengkit pulak ke Daiso petang nanti... (sambil mata pandang ke atas, jari telunjuk ketuk-ketuk tepi bibir) *pengsan lagik!

Okay memula sekali....


amik alat ajaib tu... oleskan dengan sedikit minyak dan pecahkan ler sebiji telur... pastu....


pecahkan lagi sebutir telur...... pastuuu.....


tutup kan alat ajaib tu ekk...... pastu....


masukkan ke dalam microwave.. set medium high.... dan set 1 minit setengah..... pastu....

:

:
:
:
:

TARRAA!!!!!


TINGGG!!! keluarkan dan.... dah pun siappp......

TELUR AJAIB


Amacam mudah aje tu kan.. ajaib ler sangat!!!! jimat masa dan tenaga!!! i like....:)))
nak makan telur rebus separuh masak ni... jangan lupa renjiskan sedikit dengan kicap cair.. kicap biasa tak syiok tauuu... pastu sprinkle kan sikit dengan serbuk lada sulah... untuk kaum adam... madu amat membantu! 
muahahahaa.... *pengsan!*



Selamat bersarapan kawan-kawan.. jangan lupa add i di Fan Page FaceBook KLIK SINI---->>>>


Moga persahabatan di alam maya ini akan di berkati ALLAH SWT... berkongsi apa sahaja.. walaupun ilmu yang di kongsi itu hanya sebesar kuman.... ~Wallahualam~

TATA!!!

No comments:

CLICK HERE FOR MORE ADVERTISING TQ