ADD BY NUFFNANG

SHASHA SUKA AWAK JUGA!

Monday, August 6, 2012

Menu Berbuka Puasa 6hb Ogos 2012


Assalammualaikum... :) Syukur Alhamdulillah dah masuk Ramadan yang ke 17 hari ni ya.. Pak Habibi macam tak percaya aje giteww.. ya lah.. balik opis aje semuanya dah terhidang :))

Okay sila abaikan gambar di atas.. kisahnya begini i tak sempat lagi nak snap gambar sebab masakan yang i masak petang untuk berbuka sebentar nanti memerlukan saat akhir waktu berbuka baru boleh di hidang.. ya giteww.. :)

So sekarang ni i share dulu menu berbuka i 6hb Ogos 2012

  1. Nasi Putih :D
  2. Ikan Siakap Masak Sweet Sour Bunga Kantan :D
  3. Asam Rebus Kacang Bendir dan Kacang Panjang :D
  4. Telur Masin :D
  5. Cucur Udang Rangup :D
  6. Kuih Manis beli di bazar murah sahaja RM1 4 keping.. dan gerenti ada pau kampung :))
Sekian sahaja menu berbuka i petang nanti.. gambar dan resipi Insya~ALLAH malam nanti i share yaa.... yang mana kebuntuan idea tu bolehlah ikut aje menu i ni.. Selamat berbuka!!

Assalammualaikum...

TATA!!



5 comments:

Salmi Khairil said...

air tu menggoda betul

~mi + ny~ said...

menitik air liur dah ni..hehee..ice blended oreo kan tu? bukak puasa dapat ice blended nyaman je tekak..selamat berbuka! :)

CIK Y O N G said...

wahhh..
air tu perghh meleleh.

CitarasaKu said...

salam shariah...nampak minuman pun jadi lah

kasihredha said...

telor masin tu yg sedap tu sha :)

CLICK HERE FOR MORE ADVERTISING TQ