ADD BY NUFFNANG

SHASHA SUKA AWAK JUGA!

Monday, May 21, 2012

Sajian Istimewa Shahriah Abdullah.. Kini Berada di Pasaran!


Sajian Istimewa Shahriah Abdullah... Kini Berada Di Pasaran!



Assalammualaikum... semua teman baru dan lama di alam maya ini... sedikit info yang baru sahaja ku kais dari laman Buku Prima @ Grup Buku Karang Kraf

SAJIAN ISTIMEWA SHAHRIAH ABDULLAH

Info Terkini!! Telah Berada di Pasaran! Jangan lupa dapatkan... yaa.. Terima Kasih... :))




Penulis: Shahriah Abdullah
Harga: RM25.00
Halaman: 168
ISBN: 978-967-0342-62-7

Sinopsis: Seorang novelis juga mampu menyediakan hidangan sepakar chef. Ini terbukti apabila Shahriah Abdullah handal menunjukkan bakat di dalam rancangan MasterChef Malaysia untuk musim pertama. Berdasarkan kehebatannya itu lalu terinspirasilah buku Sajian Istimewa Shahriah Abdullah. Terdapat lebih 70 masakan disajikan untuk anda hidangkan resipi istimewa ini buat keluarga dan tetamu. Keunikan yang ada pada setiap resipinya ialah menu tersebut merupakan resipi turun-temurun ahli keluarganya. Hidangkan 
hasil air tangan anda untuk menambat selera keluarga.




Nantikan kisah di sebalik tabir....
SAJIAN ISTIMEWA SHAHRIAH ABDULLAH...

sedikit masa sahaja lagi... semestinya akan kukongsikan kepada semua... :))

Bukan semudah seperti yang di sangkakan.. ishh.. ishhh...

TungguUUuu.... :))

Assalammmualaikum.. Jumpa nanti!

TATA!!


7 comments:

Bicara Kak Noor said...

waalikumuslam Sha,tk sabar nak dptkan buku ni mesti nak cuba semua resepi dari Mc Sha yg hebat ni rugi lah kak Noor dok jauh2 ni..

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam kak Noor cayang... muahzzz... terima kasih kerana sudi kak noor.. Insyallah soon akan berada di Brunei... :))

resipi semua yang ada dalam buku SAJIAN ISTIMEWA SHAHRIAH ABDULLAH tu adalah resipi simple, mudah dan langkahnya tidak lebih dari 5 hah! bayangkan... waktu singkat untuk kita semua menatong di dapur kita semua heheee... macehh muahhzzz

dapurCikWan said...

kak sha.. tak sabar juga CW nak dapatkan buku tu,..masuk kedai buku Popular tak.??kalau masuk..petang ni..harus ke Mesra Mall! ;)

Neeza.Areef said...

nk cari nk cari..
pstu nk sign skit bleh..hehe

Mas Sani said...

Semalam mas cari kat kedai buku popular OU tp xde...baru hari nie berada dipasaran ke kak?

wawa syaida said...

salam...congrats akak!!!
pas balik keja karang, wawa gi cari kat popular...tak sabar nak tengok ;))

Diana @ Melley Mey said...

Tahniah akak Sha cayang... wah nak cari gak nnt.. harap sampai ler kat Labuan.. ;)

CLICK HERE FOR MORE ADVERTISING TQ